Träning 3 dagar i rad eller 4?

Hej har inte skrivit på så läge så här kommer lite om Söndag, måmdag, tisdag och onsdag!

I söndags tränade jag som vanligt såm tjejerna och sen åkte jag direkt till min täning och gjode dubbel fridvolt själv fast en detg inet skulle bli det :O sen hem och plugga :)

måndags hade jag en vanlig skoldag sen hem och åkte till lännasport för att hyra skidor tills vi ska till ROME med skolan i februari typ:D sen hem åka till torvalla och ha extra träning i fristående (jag var med på bådda passen för jag var den som hade musiken). sen åkte jag men ducha och sov :)

I tisdags var det täning igen och den här gången gick det också bra råkande göra en dubbel fridvolt igen fast en det inte skulle bli det :P Det var ju också en vanlig skoldag som inte var speciell eller jo jag redovisade 16 i svenaka :)


onsdag
i dag var jag i skolan och först jobbade spanska med maja och malin var med fast hon jobbade tyska :P sen var vi på föreläsning i NO. Efter det åt vi jätte äklig lunch som vanligt :P Sen vid 11.10 åkte jag och en massa andra som skulle ha idrott samtidigt som mig till tyresö simhall och hade LIVRÄDNING. Det var kul och det gick bar förutom att det var jätte jätte kallt i vattnet. Det var så klat så jag skaka tänder :p Jag rädande Julia och Clara rädade mig :) Sen gick jag maja, tilde, julia och clara till centrum och de handlade lite att äta :P Sen kom busssen och vi åkte hem :) sen åkte jag till små tjejernas träning och det var kul som alltid :P
Puss
 Malin idag i skolan :) sweet <3  Maja idag i skolan :) sweet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0