Filmkväll och skridskor i skolan:P

Hej 
I helgen var jag hos amina på film kväll :) det var jag, amina, malin, maja, mickan och michaela. Det var jätte kul och vi såg på 3 skräkfilmer och sen sov jag, malin, michaela och maja över hos amina och et var fett kul  XD 
Malin i sin sovsäck :P sweet <333


ONSDAG
 I dag har jag varit i skolan och typ bara gjort 2-3 saker :P först efter bgsamlingen gjorde jag kurs med amina mickan och michela :) sen har jag varit på kurs föreläsning :P  efter vi hade ätit lunch åkte jag, maja, michaela mm till tyresö ishall och åkte skridskor:) det gick jätte bra ! sen åkte jag hem för skulle träna småtjejerna :) när jag kom hem bytte jag kläder för att åka och träna småtjejerna det gick bra och var kul ! sen har jag inte gjort så mycket har chattat och fixat lite på i mitt fotoalbum som jag gör själv :)
ha det bra ! PUSS


Kommentarer
Postat av: malin

haha jag trorde det var en annan bild men sen när jag läste då kom jag på haha :P

2010-01-21 @ 21:20:17
URL: http://arkelow.blogg.se/
Postat av: Angelina

haha okej man ser ju inte så bra för du är ju typ inne i sovsäcken :P <3

2010-01-22 @ 23:01:30
URL: http://angelina.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0