Måndag!

I dag var jag med min kompis Malin. Vi gjorde inte så himla mycket :P Vi låg typ på hennes golv och lysnade på musik och pratade :) Men sen tog vi hand om min lilla syster och hennes kompis men liten stund :P Sen så planerade vi en lite sak som inte är helt säker en men men.
Men sen har jag typ bara varit hemma resten av dagen och gjort en massa saker tex. hjälpt min lilla syster göra handvolt själv i källaren på golvet :S eller okej det är en mata på golvet också :) sen har jagv bloggat och chattat mm. :) Men ska gå och hoppas på att det går bra för min stora syster i mårgon :) för hon spelar SM med statslaget i innebandy :O
Är skitt stolt över att ha dig som syrra så du vet <333 :D
Ska chatta lite nu herrå så läge puss Angelina
Haha det ser ut som om jag har 6 fingrar :P
(Bild från i dag inte så fin men men)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0