Hemstudiedag

Hej nu är båda hemstudiedagarna över :( men jag har haft det kul för i tisdags var jag, Malin, Maja, Michaela och Amina och vi var hemma hos Malin och pluggade :) Sen vid 5 åkte jag på träning och det var första träningen efter jul lovet och det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå XD men gjorde inte så svåra saker efter som det var första gången men men :)
Idag har jag först haft utvecklingssamtal vid 8:00 och sen hem och plugga och chattade sen vid fem åkte jag min pappa och min lilla syster till Sara och sen åkte vi till träningen:) efter träningen med små tjejerna åkte vi hem och bloggade och chattade :)
Hinner kanske inte skiva i morgon för ska ha träning med små tjejerna vid fem och sen träning själv :)
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0