Fredag :D

Hej hej ni är det fredag ingen. yes! i dag har jag som vanligt vart i skolan och sen åkte jag och malin hem till malin och sen kom maja och då åt vi lite mackor :P sen så gick vi ner till sjön och det var jätte rolig för malin hade inte då bra skor för hon ramlade hela tiden :D fast det var jag och majas fel också för vi putade lite så hon ramlade :P sen när vi kom nu på isen så gick vi längre och längre ut och sen lät det som om isen skulle spräckas så jag och maja började spriga en bit in och malin kom efter halkande och vi skarttade jätte mycket XD när vi kom hem til malin så skulle maja hem och äta och vi satt och hål på med malins konstiga lamp:P sen så skulle jag hem. Sitter och chattar nu.
Puss
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0