En slump sak!!

Ta fram din mobil tryck neråt i 7 sekunder och släpp, byt ut namnen i
berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Kära Malin Arkelöw. För det första vill jag säga att Caroline Kråik är den bästa vän jag har haft, och Natta är helt dum i huvet.
Mina sista önskningar är att Mikaela Martinsson och Maja Schörlin gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Louise Lagerfors får ett lyckligt liv tillsammans med Sara Djupfeldt.
Jag vill säga tack till Maja Schörlin för att du har stöttat mig genom mitt gräl med Farmor & Farfar. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sen Amina Gumpfer tog sitt liv.
Snälla Andrea Possbeck sörj mig inte!
Du kommer ändå att dö.
Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Daniel Thörnqist och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Sara Skanvik som kommer i 130km i timmen på en trehjuling.
Jag vill oxå meddela mitt hat mot Mormor eftersom hon har varit ottrogen mot min käraste Malin Sjöblom.
Jag vet att Elin Hemminberg kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver.
Mitt sista och största tack går till Michelle Oskarsson för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du bli falafeltjuv tillsammans med Caroline Kråik och Elin Boström den mest trögtänkta människan som exicterat nämligen, Michaela Thenstedt.

Haha det här inte sant ifall ngn inte fattar det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0