Bio och inte bio :P

Hej hej i går (fredag) var jag, maja och mailn i heroncity och tittade på bio. Vi åkte hem efter skolan till makin och åt mellan mål sen gick vi hem till maja för det var en som skulle komma och hemta en dator sen var vi hemma hos maja en stund. sen gick vi hem till mig och häntade allt jag skulle ha med mig sen hem till malin och hemta hennes saker och sen till maja och spelade spel för att dra ut på tiden sen körde majas pappa oss till heroncity vid18:00. Vi gick och kolla i afärer, åt mat och hämtade ut biljetterna mm. sen så hanlade vi dricka och godis till bion. Vi såg på 2012 kl:20:40 och sen när filmen var slut hemtade min pappa oss vid 23:15.

Idag skulle jag, maj och mailn se på bio igen fast i sergels filmstad. Vi åkte buss och tunnelbana ditt och sen när vi kom fram var biljetterna slut så vi gick på stan i stället :P vi handlade och åt glass :P sen åkte vi hem för jag skulle till mormor och morfar för morfar fyller år :) Jag fick ett par örhängen av min moster som är i äkta guld och det är som små rosor:) och nu ska jag plugga och städa mitt rum :P oj höll på att glömma en sak när vi var på stan i dag kom det fram en kille i typ 20 till 30 års ålden och han gav mig en lapp och undrade om jag vill vara model :D jag blev jätte förvånad och på lappen står det att man ska ringa till MIKAs i stokholm :D pappa säger att han ska ringa på måndag :D Jag sa det på morfars kalas och alla belv jätte förvånde och glada för alla i min slägt tycker att jag typ ska bli model:D eller jag vet inte men det känns som det!
PUSS

 Hazel imorse innan jag åkte:D Love you<3
 Örhängen jag köpte idag:D
 Nagerlak som jag köpte idag:D

 På mc donalds idag :D sweet<3
 Örhängerna jag fick av min moster :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0