Romme!

Hej i fredags gick jag upp vid 5.00 och fixade allt jag behövde innan jag skulle till skolan. Vid 7.30 åkte det 3-4 bussar från skolan mde oss som skulle till romme Vi såg på film på bussen och jag lyssnade lite på musik  Buss-resan tog ca 3 timmar och det var väldigt långtråkigt och man fick ont i rumpan  Men det var det värt! När vi kom fram till romme satte jag, maja och malin på oss våra saker vid bussen och sen åkte vi en grön-bake medas amina och julia hemtade sina skidor. Sen åkte vi till amina och julia och väntade tills dem hade satt på sig sidorna mm. Medans vi väntade belv jag jätte yr och allt snurade men jag tänkte att det kommer nog försvina men det belv bara värre jag belv mer yr och började frysa jätte mycket så slutade åka! Gick in i resturangen och värmde mig men det hjälpte inte för jag blev bara mer och mer svimfärdig så ringde till pappa osv men kom maja, amina, malin och julia för att äta när vi hade ätit lite blev det bättre och jag åkte sedan resten av dagen och de roligaste var när jag ramlade eller när jag åkte i de svarta bakarna Eller när en kille i 20-30 års ålden åkte in i mig så jag ramlade och satte mig på honom Sen åkte vi hem och på väg hem i bussen såg vi på mamma mia och en massa andra filmer men det som var roligt med mamma mia var att nästan alla på bussen sjöng med  till och med jag! Det var jätte kul i romme för utom när jag höll på att svimma!

Lördag
i lördags var jag jätte trött effter romme så var hemma och villa var en sväg hos mormor och morfar och sedan ute med hunden på långprumenad 2 gånger.

Söndag
Idag ska jag fira alla hjärtans dag och så klart tränna.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0