15/2-10

Hej i dag var jag först i skolan och det var väl helt okej som vanligt bokande en redovisnings tid till engelskan och så där...  när jag kom hem pluggade jag svenska och spelde lite piano. sen åkte jag med pappa och häntade ut nya linser hos optiken efter det åkte jag hem och dansade lite dans matta  sen skulle jag gör mer svenska steg 17 och då började min lilla syrra spela musik i källaren och sen spelade hon munspel till det det lätt inte så bra  sen så gick min stora syrra ner och spelade piano till det och jag trodde jag skulle explodera för set var 3 olika låtar och min lilla syrra spelde inte så himla bra på munspelet  men hon spelade himla gulligt i allé fall men ska chatta lite nu ha det bra
PUSS  


Kommentarer
Postat av: Nathalie

kul ;D

Vad gör du?

2010-02-21 @ 20:32:43
URL: http://allasbejjbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0