HEMMA!

hej hej i dag har jag först gått upp vid typ  2:30 och ssen åkte vi till flyggplatsen på flyggplatsen var vi bara en liten stund och vi tittade i affärer och sen åkte vi till MADRIDS FLYGGPLATS på madrids flyggplats åt vi lite frukost och tittade i affärer sen åkte vi flygg igen fast detta flygget gick till stokholm och jag sov typ bara på flygget sen när vi kom till stockholm tog vi buss till parkeringen där bilen stod sen åkte vi hem och det var jätte lång kööööö! sen när vi kom hem lämnade vi väskorna och jag sat på mig gympa kläderna sen åkte vi till mormor och morfar och åt middag. då var kl: typ kvart i fem och fem i fem åkte jag till min tränig XD sen åkte jag hem och pakade upp. 
HERRÅ  
puss och kram Angelina<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0