Sjuk och mm....

HEJ jag vet att jag inte har skrivit på länge men nu kommer jag börja skriva för nu är det jul och jag har jul lov XD men vi börjar med förra måndagen då jag blev sjuk när jag kom hem från skolan jag fick feber och var jätte dålig:( men sedan på lördag ringde pappa till läkaren för jah hade ingen röst heller och då fick vi en tid på söndagen kl: 2 ooch när vi kom ditt fick jag ta olika prover och sen visade det sig att jag hade streptokoker det är typ som halsflus :O så nu äter jag pensilin och sen nu i dag har jag varit och klippt mig och det blev bra tror jag :) men ska gå och äta nu så syns sen XD
skriver mer i mårgon!!
Puss HERRÅ

Kommentarer
Postat av: malin

krya på dig :D <3333

2009-12-21 @ 21:02:00
URL: http://malinarkelow.blogg.se/
Postat av: Angelina

ser du på bilden att jag har klippt mig??

2009-12-21 @ 21:29:54
URL: http://aangelinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0