JUL!

Nu kan det bli JUL jag har fixat paket till alla utom en men fixar det efter jul för vi ska inte träffas fören då någon gång XD Men jag har jul pyntat klart så vill bara ha paket nu!!!men men i går bakade jag och minna syskon pepparkaker och det var kul i början då alla var med men inte i slutet för då stod jag där själv med en halv deg!!!! och sen skulle de in i ungnen och min store syrra skulle ha kol på pepparkakerna men då kom ju hennes kompis så hon gick i väg och det blev lite brända men men det gick och äta för jag provade :) Idag var jag hos min mormor en stund och fick fika och hjälpa henne skotta  och ge fåglarna mat sen på väggen hem ville min lilla syster åka pulka och då fick jag och min storre syrra stå och vänta på henne i den kalla snön men men har inget mer att säga nu kommer med mycker mer efter jul då jag fått en massa paket:)
pusss<3 Angelina

     
ARBETS PLATS!!              STEG  1                      NÄSTA STEG 2             STEG 3   

 KLARA!!
                                                    


Kommentarer
Postat av: michelle

haha vadå skylla på mig? har inte du MVG i Hemkunskap? :)

2009-12-26 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0